25 December 2010

2010 AD: Priča o Sergejevim čizmama

Radim Sergeja, i radim ga sporo. Jurica mi je poslao scenarij 29. ožujka 2010. Vrag će ga znati kad sam ja počeo crtati. Prve dvije table su nastale brzo. Treća je relativno nova. Tko zna kad će biti gotovo.

I šta se desi? Ja zeznem čizme. Evo primjera, desno:

A kako se takvo što dogodi? Pa, za početak, nisam precizno vježbao crtati Sergeja - uopće se nisam obazirao na čizme. Onda sam skužio da su bitne za priču, pa se potrudio pronaći reference.

Uglavnom, nije ni bilo bitno dok nisam došao do treće table; nekako sam uspio izbjeći prikazivanje čizama u prethodnim kadrovima. Ali na trećoj se jasno vide, i naravno, moram provjeriti koja je čizma na kojoj nozi!

Otvorio ja tako prvi broj Striporame, ako se tko toga sjeća. Tamo je izašla prva epizoda Sergeja, "Kraljevstvo slijepih". I ništa, otvorio ja prvu stranicu, jelte, i lijepo odma se pojavljuje Sergej, i vidimo mu čizme (vidi sliku dolje). OK, kažem ja, i krenem tuširati treću tablu.

 
U čemu je stvar? Naravno da sam ja morao brzopleto, za jedinu referencu, uzeti jedini kadar u kojem je i Macan obrnuto nacrtao čizme! (jelda? jelda je?)

Uglavnom, baš me briga. Ostavit ću kako je; ionako glavni autoritet kaže da "Pjesme o Sergeju" nisu kanon, pa ono, valjda nikome neće smetati. Ali eto, malo trivije. :)


A kad smo već kod trivije...
Ovo je stoti post ove godine (i zadnji, jer sam opsesivno kompulzivan)! Od ukupno 165 postova na ovome blogu, koji uskoro slavi tri godine postojanja, čak 100 ih je iz 2010. Koji je točno razlog povišene aktivnosti, nisam siguran, no vrlo je vjerojatno da ste dijelom zaslužni i vi, moji vjerni čitatelji! Evidencija o posjetima te vaši komentari uvjerili su me da netko zapravo i prati ovaj blog, što me ponukalo da češće postam. Iz toga su iznikla i neka nova poznanstva, pa i suradnje.

A što se radilo ove godine? Uglavnom sam crtkarao Planescape i druge D&D brlje. Naravno, većinu vas koji ovo čitate to još najmanje zanima (jer nije strip itd.), ali statistički - većina posjetitelja nabasa na ovaj blog u potrazi za baš takvim ilustracijama. Ali nije da ih crtam radi popularnosti, već jer mi je to eto tako najzanimljivije.

Ali nije i da nije bilo stripa. Radio se Natrag, tamo početkom godine. Radio se Sergej, makar sporo. Jedna tabla za Dan Besplatnog Stripa. Radi se i Vixen Virago, odnedavno čak skoro pa urednim tempom. Tabla za 100-tu stranicu. Još ako uračunamo i table za 24-satno crtanje, uf! :D

Nije puno, po nekim standardima, ali vjerujem da je osobni rekord po broju tabli. I uvjeren sam da će iduća godina biti još produktivnija!

I da, evo još jedan teaser za Sergeja; Božić je, pa sam darežljiv. :D


Želim vam ugodan ostatak blagdana te sretnu Novu godinu! Vidimo se u 2011 AD!

3 comments:

Maxim said...

Ja čekam još koji dan nebili stis'o još koju tablu do fajnl obraćunke crtačke mi godine. :)

Teaser izgleda jako dobro!

dzuka said...

pa bas si ljepo zaokruzio ovu godinu. : )
ja sam poceo redovitije navracat kad sam vidio da postas cesce i da su sve cesce neki stripovi u pitanju. kuzim da puno ljudi naleti ovdje guglanjem d&d pojmova, al vjerujem da malo njih budu stalni posjetioci bloga.
sve u svemu, sretnu novu ti zelim i veselim se novim apdejtima! : )

Domigorgon said...

@Maxim: Ja ne moram čekati; ionako nisam iznio neke konkretne brojke. Ali ti si radio punom parom, pa sam siguran da se radi o zavidnom broju tabli. :)

@dzuka: Da, imam dojam da si postao redovit otkako sam stavio fotku mog radnog stola s tablama VV. Upec'o se na strip. :D

Hvala vam obojici na komentarima i kritikama. Čitamo se u Novoj godini. :)