30 January 2012

Koji lik...


A vi mislili da ništa ne radim. :)
Ovo je mali dio malog projekta za 1191 AD, zamišljen kao printabilne kartice s likovima za roleplay. Ovdje je prikazana možda trećina planiranih; cilj mi je pokriti sve fantasy šablone: plemići, krčmari, kovači, magovi, pustolovi, ljudi-životinje... Ako imate prijedloge za nekakve likove, recite, možda ih i nacrtam... :)

In other news, nedavno sam diplomirao (zapravo još prije Božića, ali nisam osjetio neku potrebu to obznanjivati na blogu), pa se sada nađe malo više slobodnog vremena... ali još uvijek ne onoliko koliko bih volio. Imam sto planova i ideja, ali kad tako radim, ništa ne napravim. Odlučio sam da je bolje posvetiti se jednoj po jednoj stvari, full-time, pa izvući to do kraja (a je mi trebalo...).

Trenutačno radim prijelom za Essehist br. 3 (u tisku u veljači, nadamo se) i ove gore karte s likovima. U međuvremenu sam dobio (i izgubio) scenarij za jedan strip, a treba još dovršiti prijelom i ilustracije za jedan drugi roleplay projekt... K tome je tu još i nesretna Vixen, kao i odavno zamišljeni, a još manje realizirani cyberpunk projekt... a o poslu u školi (koji je, ironično, jedini od svega ovoga i plaćen, a najmanje mi se radi) da ne pričam.

Do idućeg čitanja... :)

No comments: