09 October 2015

comiXconnection


Više o samom događanju iz trećeg lica.

Iz moje perspektive, ovo mi je prva izložba u rodnome gradu. U sklopu putujuće stripovske izložbe comiXconnection, a koja će biti otvorena do kraja mjeseca, održavat će se i strip-radionice te pokoje predstavljanje autora (crtanje za publiku itd). Naravno, sve u suradnji sa našim sveprisutnim StripOSima, a zahvaljujući kojima je Vukovar već nekoliko puta bio domaćin hrvatskom stripu (izložbe Igora Kordeja, Esada Ribića, Nenada Barinića).

Jedan od elemenata izložbe su i stolice koje u svakom gradu održavanja oslikavaju lokalni autori, pa je tu čast u Vukovaru dobila moja malenkost (vjerojatno se Nenadu nije dalo :)). Ne bih ja bio ja da nisam crtao ono što inače crtam. Neki bi to okarakterizirali kao lijenost ili neoriginalnost, ali u moju obranu - ovo je ilustracija mog mozga. Nema ničeg iskrenijeg. :)

Osim gorenavedene stolice, u sklopu izložbe mogu se vidjeti i neke moje originalne table, pa su tako izloženi iOn rOz, Black Tower, Sergej - Tombola, Vixen Virago, te Mzungu Luka.

Navratite, ako ste ovih dana u blizini dvorca Eltz!*

* ne radi nedjeljom i ponedjeljkom

2 comments:

Mejo said...

Savršena stolica za sjediti dok igraš D&D, kada bi sessioni trajali pol sata :P

Domigorgon said...

Taman za plažu!

I nije bitno koliko traje session, već kako ga iskoristiš! ;)