12 April 2010

IZVJEŠTAJ: Dani stripa u Osijeku (pt. 1/2)

Jednom rječju, bilo je SUPER. Svima koji nisu došli ima biti žao. Svi koji jesu došli nisu požalili, siguran sam. Crtalo se, družilo, bilo je predavanja, burze stripa, čobanca, izložbe... A (gotovo) neočekivano bilo je izloženo i nekoliko mojih tabli. :) Kao što najavih; na festivalu mi se pridružio Mejo, koji je preko vikenda bio kod mene u gostima. Nažalost, nismo se previše slikavali, a jedina zajednička slika zapravo je - zabunom - snimka! Uglavnom, možda najveći dio vremena proveli smo crtajući, za sebe koliko i za publiku. Društvo nam je najviše pravio Neven; mališa je drugi razred osnovne i voli crtati zmajeve. Tako smo Mejo i ja našli savršenu publiku; mali će jednog dana sigurno igrati D&D, a možda i crtati stripove. :) Naravno, što bi jedan festival stripa bio bez gostiju i tribina: U idućem postu: crteži razni nastali na festivalu...

3 comments:

dzuka said...

hahahaha!!!!
domi, care, ovaj foto strip ti je genijalan!! : )
zao mi je da nisam mogo doc, al drago mi je da ste se dobro proveli.
nadam se da je ovo samo prvi u dugom nizu festivala u osijeku, pa da ce bit jos prilika za bancenje po osijeku.

Domigorgon said...

:)

Svakako! Bit će još prilika nagodinu i godinu nakon toga itd.! Mora! :D

Bob said...

Hahahaha!!! To je Kordej - apsolutno! :D