03 April 2011

Sergej Strip #13

 
Naslovnica by Džuka & Ive
 
Yay! Konačno u mojim rukama! Eto, došao je i taj dan... Vixen u tisku! Nabavite Sergej Strip 13 i čitajte premijernu epizodu! :D Također možete čitati i Ratove Vrsta, Regoča, i još neke stripove. ;) Eh, samo, gdje nabaviti? Nemam pojma. U strip-knjižarama, vjerojatno. :)
Sinulo mi je (prekasno) da nedostaje naslov, mogao sam ga bez problema ubaciti u prvi kadar... Budem ubuduće. Nadam se da će vam se svidjeti... Komentari (i kritike) dobrodošli. :)

6 comments:

Unknown said...

odlično !

Unknown said...

Sinulo je i Dekari kad je optisnuto. :P

Domigorgon said...

Mora da je primijetio i onu neku crnu mrlju na Ryseovom šeširu u tiskanoj verziji naslovnice. Kako se to desilo? :D

jusuf said...

Naslovnica odlično izgleda. Nisam pročito, ali sad me još više zanima.

dzuka said...

dekara je bio sprjecen visit u shtampariji i kontrolirat, pa je cjela naslovnica odstampana tamnije (plus mrlja), ali meni se na kraju takva i vise svidja. dramaticnija je!: )
ja sam procito cijeli broj i odlican je! vixen je super napisana i iskadrirana i to apsolutno nedjacava crtacke nedostatke. uzivao sam i jedva cekam josh!

Domigorgon said...

Nisam skužio da je tamnije. Al' dobro... takve greškice su šarmantne. :D

Thanks, Džuka! :)