28 September 2014

Vixen Virago reVisited


At this point I don't think anybody really cares about Vixen anymore, so I guess I felt safe enough to draw her as part of a pen&ink tryout. I've had trouble finding paper that would work well with pen nibs, so I reached out in several directions at once. Nenad suggested I get some Schoelerhammer, and this is what I tried this out on (I guess it's OK). I also ordered some Strathmore Bristol, we'll see if it lives up to the hype. Finally, I've reached out to Bob and Mejo to see if they can get me something from Zagreb. All of this is probably overkill, as this Schoelerhammer seems to do the job just fine, but I like trying out new art supplies.

8 comments:

Maxim said...

100 čuna za 12 bristol papira?! Al ga deru po cijenama.

Domigorgon said...

Yup, bojim se crtati po njemu koliko košta. :D (a vjerojatno košta ekstra zato što ima ucrtane plave margine za crtanje stripa)

Maxim said...

Jebote, a baš sam razmišljao o tim bristolima sa plavim crtovljem (čisto jer mi se ne da jebavat sa izvlačenjem crta), al proć' će puno eona prije nego iskašljem 10 kuna po papiru.

Domigorgon said...

A čuj, ovi Schoellerhammer su 5kn, nije ni to malo. Navikao sam kupovati obične hamere za kunu-dvije komad, i sasvim su dobri za kist, ali pero baš i ne vole.

Maxim said...

To ti je varka. Tako sam i ja mislio, al sam skužio da nije do papira, već do pera. Imam doma par vrsta, jedan, malo oštriji, ostavlja "dlakavu" liniju, dok drugi, koji nije tuplji niti ima kuglicu, već je jednostavno finije zaobljen metal, ostavlja savršenu liniju. Nije uopće do papira.

Domigorgon said...

Objasni onda ovu Vixen. :P

Maxim said...

Vixen je sponza, samo najskuplji papir joj valja. :P

Biuk said...

mene je briga za viksen!
ja bi to čito završeno. bemusveca.com
(bilo_kojom_tehni.com)