05 March 2012

Džuka Džabalebaroš 01


Džuka Džabalebaroš zamišljen je u vrijeme dok sam pisao diplomski i sanjao o tome kako ću biti komotno nezaposlen još barem koju godinicu i fino se posvetiti crtanju. Malo sam se prevario po tom pitanju, ali Džuka je ostao kao ideja i skica. Smislio sam hrpu pasica u to vrijeme, ali nisam ništa konkretno počeo crtati dok Macan nije inicirao PonedjeljaQ.

Neki će se možda prepoznati u Džuki, ali to bi najmanje trebao Džuka. Istini za volju, trebalo bi biti meko 'đ', kao Đuka, ali draža mi je aliteracija sa dvostrukim 'dž'. Hmm. Bolje da svog Džuku odsad zovem Džabo, da ne bude zabuna. Džabo je pomalo stereotipični panker, buntovnik bez razloga i kronični neradnik. Džabo najviše filozofira, a najmanje radi. Alergičan je na posao, a živi od socijalnog, žicanja i možda povremenog poslića koji brzo izgubi. Džabo je amalgam raznih osoba koje sam upoznao tijekom studija, ali nitko od njih tko ovo čita ne bi se trebao uvrijediti, jer Džabo ne predstavlja njih ništa više nego što predstavlja mene.

Ova prva pasica inspirirana je stvarnim žicarošima iz jednog osječkog kvarta. Iz izraza "lega" trebalo bi biti očito i da je radnja smještena u Osijeku. Zašto baš Osijek? Zato jer Džuka Džabalebaroš crpi inspiraciju iz mojih, sad već proteklih, studentskih dana. Čini mi se kao prava atmosfera za lika kao što je Džuka. Ovaj, Džabo.

2 comments:

Biuk said...

Pratim taj Ponedjeljakue. Sviđa mi se to sve no nisam ništ komentiro jer nisam imo kaj pametno za reć.
Pa tebi ovdje doma, Dommy, velim da mi je Dž.Dž. super te kip ap d gud vrk.

Domigorgon said...

Fala. :)