19 March 2012

Džuka Džabalebaroš 03


Rano sam počeo s meta forama, reče Macan. A ova pasica je toliko meta da ne znam na što je točno mislio. Možda baš na to? Teško je reći s meta forama. Trivia: trebalo je biti "pasivni anarhist", ali mi je ovo palo na pamet pri upisu teksta i učinilo mi se boljom idejom. Je li doista, prosudite sami.

Čini mi se da je u novinskom (pasičnom) stripu sasvim normalno razbijati četvrti zid (Garfield, Calvin & Hobbes, Ma daj?,... likovi se često obraćaju čitatelju izravno). Možete li se sjetiti primjera razbijanja četvrtog zida iz nekih "pravih" stripova?

Kad smo već kod rušenja tog četvrtog zida, film koji to najbolje izvodi ikada je 24 Hour Party People. Iskrene preporuke, tko nije gledao.

1 comment:

Shuckey said...

'The Big Hoax' ilitiga 'Noć bez kraja' je npr. strip koji ruši četvrti zid. I moj najdraži strip, što i nije bitno, ali...

Džuka FTW što se PonedjeljQa tiče, baš mi je super. :-)

Hrvoje Bratanić AKA Shuckey