12 March 2012

Džuka Džabalebaroš 02


OK, stvari očito ovako ne funkcioniraju na stvarnom Zavodu, ali Džo ionako živi u nekom svom svijetu.

In other news, dolje desno možete vidjeti mali Activity Report koji ću apdejtati jednom tjedno. Kako radim neke komercijalne posliće ili ove eqsklizive za Macanov blog, ne stavljam ih na blog - barem ne istog trena, kao što mi je inače običaj (vidi, svijete, vidi što sam napravio). Pa nek' se vidi da nešto ipak radim. Također izvodim mali osnovnoškolski eksperiment na sebi - dodjeljujem si zvjezdice za produktivnost. Nešto kao otključavanje achievementa u današnjim video igrama. Tako si, recimo, za minimalan trud (thumbnail skice, scenarij za tablu-dvije, itd.) dajem jednu zvjezdicu, a za malo više truda (gotova pasica Džuke, skiciranje ili tuširanje pune table, itd.) dajem maksimalne četiri zvjezdice. Na kraju tjedna se vidi koliko sam bio produktivan.

Bilježim to sad već tri tjedna; prva dva sam ukupno zaradio 14 zvjezdica, a ovaj upravo protekli samo 11. To uglavnom mogu zahvaliti instalaciji Mass Effecta, koji mi je uspio dosaditi nakon tri dana igranja. Paradoksalan je taj odnos prema video igrama; one me često nabrijavaju na crtanje, a istodobno mi oduzimaju vrijeme koje bih mogao iskoristiti na crtanje.

War of the Worlds, pitate se? Ne? Svejedno ću vam reći. Javio mi se neki mali američki izdavač da ilustriram Wellsov roman. Obećao mi je postotak od prodaje, što znači da vjerojatno neću vidjeti mnogo para. No, ajde, to je ionako nešto što još nisam probao, pa da vidimo kako će ispast'...

No comments: